צריכים להאיר את הפרגולה שברשותכם? קבסו תאורה תשמח לעזור לכם בביצוע המשימה! חייגו עכשיו או הגיעו לאולם התצוגה והחנות ברחוב התנופה 7 בירושלים ותהנו מיעוץ תכנון ועיצוב גופי תאורה לפרגולה וכל שירות אחר בתחום התאורה.

תכנון ועיצוב גופי תאורה לפרגולה – קבסו תאורה

תאורת חוץ תמיד מהווה אתגר עבור כל מי שצריך להתקין אותה באופן טבעי בשל הגשם, הרוח, השמש ושאר מרכיבי מזג האוויר כמו גם אלמנטים בלתי נשלטים כגון ציפורים וחיות אחרות אשר יכולות להגיע לחצר או למרפסת ולפגוע בגופי התאורה. לכן עליהם להיות מוגנים מפני מים, חסינים ועמידים בכל מזג אוויר ועשויים מחומרי הגלם המתאימים והחזקים ביותר כך שיוכלו להחזיק כפי שהם במשך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה, תיקונים או החלפה.

יעוץ לתאורת חוץ – קבסו תאורה

קבלו מהמומחים בקבסו תאורה את כל הטיפים והשיטות היעילות ביותר להתקנת גופי חוץ בצורה בטיחותית ונכונה, כך שיעשו את העבודה, יאירו את השטח בלילה ויישמרו לאורך זמן.

לרשותכם מחלקה שלמה של גופי תאורה לחוץ העומדים בכל דרישות הבטיחות והתקנות עם אחריות מלאה. הגיעו אלינו לקבלת יעוץ מקצועי וסיוע בהתקנת גופי חוץ מכל סוג לפרגולה, לחצר, לגינה ולכל מקום חיצוני בו דרושה תאורה.

היעזרו ביועצי התאורה בקבסו תאורה וקבלו הדרכה לגבי אופן חיבור גופי התאורה בצורה הנכונה ביותר בחוץ, טיפים בענייני חשמל וחיבור לרשת, התקנה של שקועים וגופי תאורה מוגני מים לבריכות, גדרות ועוד.

חברת קבסו תאורה היא החברה המוביל בירושלים והסביבה לשירותי תאורה מכל סוג ובעלת רזומה עשירו של ביצוע פרויקטים בכל רחבי העיר בבתים פרטיים, בניינים מסחרים וציבוריים.

מוזמנים לגלוש באתר להתרשם מפרויקטים קודמים שביצענו ולקבל מידע רב בתחום.